Artwork for Menn i barnehagen
Mib–podden er en podkast for menn i barnehagen og andre mennesker som er interessert i barnehagen sett fra ulike kjønnsperspektiv. Podkasten er for, av, med og om menn som søker mening i og med barnehagehverdagen. Mib – podden kommer ut 3 – 4 ganger i semesteret, og tar opp faglige historiske og tidsaktuelle perspektiv som berører menn, kvinner og ikke minst barn i barnehagen. I Mib–podden møter du Svein Heddeland, Arve Hansen og Morten Halvorsen som i hver episode møter en eller flere gjester. Svein, Arve og Morten er alle engasjert i forskning og barnehagelærerutdanning ved UiA.
This podcast is hosted by Captivate's Logo

Menn i barnehagen